środa, 19 marca 2014

Czemu tu to jest i po co to wszystko...

Witam na moim blogu. 

Od dawna zbierałem się z chęcią założenia bloga i wreszcie ten czas nastąpił. Dlaczego postanowiłem założyć tego bloga? W internecie jest dużo stron o oszczędzaniu, ale brakuje strony, która zajmowałaby się sposobami na oszczędzanie pieniędzy w całkowicie bezpieczny sposób. Postaram się ten brak uzupełnić. 

Na mojej stronie skoncentruję się głównie na informacjach o bezpiecznych formach oszczędzania. Będę opisywał głównie produkty bankowe tj.: konta, lokaty, produkty strukturyzowane, rzadziej fundusze i tzw. produkty regularnego oszczędzania. Czasami też zahaczę o inny temat. W prosty sposób postaram się opisywać różne produkty, schematy ich działania, wskazywać ich wady i zalety. Na bieżącą będę starał się informować i opisywać nowości i najlepsze sposoby na bezpieczne oszczędzanie pieniędzy. Wyłowie najlepsze oferty promocyjne na rynku, opiszę zasady, warunki spełnienia, rzeczy na które trzeba uważać. Mam pewne doświadczenie w bankowości więc znam zasady działania produktów bankowych i bardzo dobrze się w nich orientuję. Służę też pomocą w wyjaśnianiu pewnych wątpliwości, pomocą w załatwianiu ciężkich spraw z bankiem.

Uprzedzam, że moje opinie nie są obiektywne i nie muszą się podobać każdemu. Uważam, że każdy powinien mieć swoje zdanie na każdy temat i podejmować sam decyzje. Uprzedzam też, że moje posty przynajmniej na początku będą miały przypadkowy porządek publikowania. 

Przepraszam za wszystkie błędy ale to dopiero mój początek blogowania. 

Zachęcam do lektury, komentowania i częstego odwiedzania strony. Proszę też o opinie i sugestie tematów. Już niedługo pierwsze konkretne wpisy.

2 komentarze:

  1. Hej!

    Zapowiada się fajny blog, będę śledził. :)

    Dodaj gdzieś adnotację, że Twoje wpisy nie są rekomendacją inwestycyjną w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 roku - bo chyba tego jeszcze nie masz.

    Życzę wytrwałości i wielu czytelników! Powodzenia!

    Łukasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Dzięki za komentarz - notkę wstawiłem, chociaż nie wiem czy jest potrzebna, jeśli nie zagłębiam się w fundusze. Na bloga zapraszam - zamierzam go prowadzić regularnie i z czasem rozwinąć tematykę. Na pewno będzie ciekawie.

    OdpowiedzUsuń